رنــــــگیـــــــــن کمـانــــــــ❀

اولین رمان و جدید در حال پخش قسمت یک نظرات بد و بی ادبانه ممنوع( قصر خواهران بی همتا ) نظر خوب فراموش نشه

سلام به همه قسمت دوم قصر خوهران بی همتا

1399/7/7 12:35
نویسنده : 𖤛panisa𖤛
355 بازدید
اشتراک گذاری

وای خدا جونم دارم مینویسمش 

تازه کلاس انلاینم تموم شده سلام به همتون 

خوبید کی اولین وب منو یادشه

اسمش شهر قصه بود یادتونه 

فکر کنم بشناسینش تا قبل من کسی شروع کرده بود 

به داستان نویسی لطفا در کامنت ها بگید ممنون 

عزیزان دل خیلی گلید منتظر قسمت دوم باشید چون 

توش خبرایی رنگی به رنگی انتشارات رنگین کمان 

اینم از کار های دلبخواهی اگه خواستید😝👈🏻👈🏻👈🏻 لایک-کامنت

فالو-در نهایت سوپرایز من برای شما که به زودی میفهمید

راستی گلی جون  من شما ها رو به رنگی رنگین کمون دوست دارم

البته اگه نزنید تو ذوقم 

رنگین کمان رو فالو کنی فالو میشی لایک میشی 

هر چه بخوای میشی  این عکس  عکسی از  داستان ماست 

کیا موافقن تو وبلاگ دو داستان پخش شه کیا نا موافقن؟؟؟

پسندها (3)

نظرات (3)

🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
7 مهر 99 13:20
😐😐
𖤛panisa𖤛
پاسخ
ممنظورت چیست
SujinSujin
7 مهر 99 14:27
من موافقم😘 موفق باشی دوست عزیزم😍

10 مهر 99 17:57
من موافقم